saturday on skates


Yo!

Denna dagen började segdeg. Jag läste bok och hade pjamas på mig tills två eller något.
Sen kom Alida och vi pratade om det mesta.

Senare kom vi på att vi ville åka skridskor. Vi vick ner i källaren för att se om det fanns några, och storlekarna 35, 37 och 45 var det som erbjöds. Alida fick 37orna, och jag fick helt enkelt ta 45orna!
Extra sulor, två par strumpur och tre par sockor var vad som krävdes för att båtarna skulle passa!
Vi gjorde varm choklad och masade oss iväg iaf. Väl där åkte vi inte så mycket, vi fikade mest. Men en gång hann jag trilla!



Efter nästan två timmar i -17c känner jag mig ganska duktig ändå.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0