Spin


Idag hade jag planerat att dega nästan. Men så blev det inte. Pappa ville att vi skulle åka och köpa skridskor åt mig efetrsom jag inte hade några egna. Så det gjorde vi.
Ett par vita tjejskriller och ett par långkallingar fick följa med hem från stadium.

Vi åkte hem till Amanda och jag fick lämna ifrån mig min kära mobil!!! I vanliga fall brukar jag inte kalla den för kära, för den är inte särskilt sammarbetsvillig, men nu när jag har min gamla ericsson så är den kär!

Jag och Amanda gick i alla fall till sjön och tog ett varv runt lilla viken. Så skridskorna är invigda!
Sen gick vi hem och åt kinamat. Jag vill äta det igen!



Här är dom alltså. Ganska fula om jag får sga det själv, men jag gillar det.

Nu ska jag duscha.
pusss

Kommentarer
Postat av: elin stedenfeldt

nya isprinsessan?

2012-02-06 @ 08:41:35
URL: http://lukeskywalkerr.blogg.se/
Postat av: Amanda

kom bara kom! och du kan få tillbaka din telefon nu också :))

2012-02-07 @ 14:39:29
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0