helvete jag som skulle publicera 00:00


Hej! Jag har väl inte haft en överdrivet bra dag idag kanske. Missade bussen och sånt där. Har verkligen töttnat på bussar(bra att ha gjort det innan ettan ens är klar). Ska bannemig ta körkort dagen jag fyller 18, och sen ska jag skaffa mig en bil också. Egentligen vill jag inte åka bil till skolan, för jag är en sån som bryr mig om miljön, men ibland, dagar som denna kan man låtsas..

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på stormen utanför. Vad är det för skit då? Jag ogillar storm.

Jag har pillat så mycket i mitt hår så man kan tro att jag har hällt olja i det, som Sofia. Hehe.
Nej men jag får abstinens och måste pilla, pilla, pilla! Jag har nästan inte rört mina misshandlade armar de senaste dagarna. Guldstjärna till mig. Jo jag skär mig i vanliga fall, absolut, verkligen.

Imorgon börjar jag sent. Klockan ett närmare bestämt. Sen slutar jag halv tre. Det borde alltså bli en bra dag. Vi får väl se.

Här är lite nackdelar med att pilla i hårbottnen:
1. Det är äckligt.
2. Håret blir dödsfett och du måste duscha innan någon får syn på dig.
3. Man blir fet om fingrarna vilket är en mycket obehaglig känsla.
4. Man ser ut som en apa när man gör det.
5. Man fäller oändligt mycket hår, helt i onödan.
6. Man förlorar vänner.(folk kan tro att man har löss och börja hålla sig undan)

Ungefär därför ska jag inte pilla i håret igen. Najs att man lärt sig något denna dagen med då.

Nu kan jag skriva vad jag vill, för det är ändå antagligen ingen som läser.
Antingen kan man skriva Hej jag heter Julia och jag kliar mig i rumpan så fort ingen ser.
Eller så kan man skriva Hej jag heter Julia och jag skulle dö för lite lax just nu. Fast egentligen menar man inte lax.
Hej gåtan, allt väl? Jo då, solen skiner än, själv då? Hejdå gåtan.
Ifall någon nolifer (känn dig träffad) har läst detta så kan jag säga att jag skojade om det mer rumpan.Tycker rumpor är lite äckliga. På tal om det måste jag klippa tånaglarna när jag kommer upp sen. Bra att du påminnde mig!

Nu tänker jag inte ens lägga upp en bild, även fast jag skrivit så här mycket! Och varför inte det? Jo för att det vore att kasta pärlor åt svin. Ni hatar mig ändå i smyg just nu för att jag skrivit denna långa text. Det finns två alternativ till varför:
1. Du läste texten i hopp om att det skulle stå någon vettigt, men inser nu att det var en total waste of time. (Tid är värt mer än pengar, och pengar framkllar hat)
2. Du såg en lång text och visste på direkten att du inte skulle orka läsa. Är därför arg nu för att du egentligen var nyfiken. (Man hatar gärna någon som framkallar en irriterande känsla).

Så det var allt för idag. Ska nog börja göra så här varje dag, så får jag ännu färre läsare till denna värdelösa blogg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin L

haha, det var roligt. dock missade jag genomgången av ekvationer med obekant i båda leden för det här...



och lite ovärd text endå lille erkeperke <3

2012-02-21 @ 09:10:38
Postat av: Julia

hahaha stördo <3

2012-02-21 @ 19:51:09
Postat av: Anonym

haha kul julia....kul.... -.-



:D <3

2012-02-21 @ 20:12:30
Postat av: Everta

Alltså ....... HAHAHA

2012-02-21 @ 23:54:13
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahaha cp? :)

2012-02-27 @ 23:42:48
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0