analog photographer


Tja, jag sitter i en av de älskade, röda sofforna här i mediakorridoren och väntar på att få gå och äta fisk med kära vänner.

Jag slutade nyss morgonens fotolektion då vi kopierade de analoga bilderna vi tog förra veckan.
Jag tyckte det var ascoolt i mörkerrummet när man framkallade bilderna på fotopapper, hur bilden bara dyker upp, det är lite magic över det alltså.




Och så bilderna när dom blev klara:



Fotograf: Johanna Edén

Jag har tagit kort på bilderna med mobilkameran, alltså är dom bättre i verkligheten. Jag ska scanna in dom ordentligt när jag har fått tillbaka dom.

Nu är det dags för sejfilé tror jag!
pusss

Kommentarer
Postat av: elin stedenfeldt

åh, vad du är fin!!

2012-01-31 @ 13:21:52
URL: http://lukeskywalkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0