GRATTIS AMANDA!


Tja!
Jag ska snart sova och jag hoppas att jag klarar det efter dagens koffeinchock som sedan följdes av en sockerchock!
Jag som inte dricker kaffe särskilt ofta bälgade i  mig en stooor vaniljlatte på Espresso House. Med mig hade jag Ida och vi hann prata om det mesta på två timmar!


Ledsen Idis för att du pratar på bilden, men det var ju trots allt det vi gjorde + att du är söt!

Efter det firade jag och familjen min systers 22års-dag!


Fina mobilbilder från Cazanova där vi åt oxfilé, kykling, potatis och sallad.







Presenten från mig och Amandas kompis!

God natt på er då!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

sv: Åh tack så mycket! Det är helt korrekt =)

2012-01-25 @ 12:55:14
URL: http://simonpixel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0