senaste året bara


Hello, här kommer fortsättningen på vad jag gjort under lovet!

Söndag 1/1
Vi sov läänge och gick bara upp ur sängarna en gång under dagen för att äta mat..

gosig!

Måndag 2/1
Vi var fortfarande väldigt slappa, men vi tog oss iväg till Konsum för att köpa tacos. Något annat vi fick med oss hem var en kokosnöt! Hur ofta äter man det liksom?

Tyvärr var den rutten och vi fick ingen trevlig överraskning när vi smakade på kokosmjölken..

Tisdag 3/1
Vi åkte till Ikea och sen vidare till min systers nya lägenhet för att hjälpa till att måla. På vägen hem åkte vi till Lidl för att göra ett nytt kokosförsök. Vi tog med oss två nya nötter hem.
Det resulterade i ett ganska knäppt fotoprojekt.. det kommer i ett separat inlägg senare.


Onsdag 4/1
Jag och julia åkte in till stan för att käka lite. Jag fick även hämtat mina jeans från carlings och köpt en tröja!

Första gången jag  åt på Wok Kitchen, men inte sista!

Torsdag 5/1
Åkte till stan på förmiddagen och lämnade julia på bussen mot hässleholm, inte kul alls.
Ibland tänker jag att det inte är värt det att ha en vän man bara kan träffa några gånger om året, för avskeden är så himla jobbiga. Man ler, kramas och säger hejdå, men när man väl sitter hemma ensam, då gör det ont.
Jag åkte iaf direkt till Elin och stannade där resten av dagen.

Fredag 6/1
Skulle träffat syster men försov mig till 3bussen?!? Fick skjuts in till stan senare av pappa för att gå på bio med Stedis! Fetaste godispåsen och 3D-brillorna på, Lejonungen var lika bra som alltid!

Måste säga att det är lite ovört att betala 130 för en film man har sett 10000000 gånger, men eftersom jag är största möjliga LK-fanet så är det ju min skyldighet ;)
Trevligt att träffa Elin igen också!
   När jag kom hem startade den deppigaste stunden i mitt liv nästan. Låg i sängen från 9 på kvällen till 4 dagen efter, och allt sög riktigt ordentligt! Såg en film som jag storgrät till och efter det kände jag mig lite bättre iaf.

Lördag 7/1
Låg i sängen ungefär hela dagen. Satt i köket en stund också hehe.

Idag hoppas jag att allt blir bättre, lyckades vakna lite tidigare och har tillbringat all tid sen dess till detta milslånga inlägg haha. Sen ska jag träffa Johanna som jag inte gjort sen innan lovet! Det var liksom förra året...

Nu ska jag gå ner och käka frukost tror jag!
Pussss

Kommentarer
Postat av: din beundrare

åh,hemska avsked.

men klart det är värt det, bästa julia. dig har jag alltid roligt med <3

2012-01-08 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0