wake up!


Tjo alla coola (h)
närå, nu ska jag inte vara sån!

Jag tänkte iaf väcka bloggen till liv lite eftersom skolan snatr börjar och sånt!

Tänkte berätta lite om vad som hänt sen jag på ett mycket mystiskt vis slutade uppdatera bloggen med jämna mellanrum.. (har jag någonsin gjort det?)

Orsaken är den att Julia anlände från skåne faktiskt! Lite taskigt att sitta och blogga massa när någon har rest 50 mil för att träffas liksom! Plus att jag har haft ganska fullt upp!

Kan dra varje dag lite kort, får se om jag minns allt..
Men jag börjar med 2011, annars blir detta ett dödslångt inlägg!

Onsdag 28/12
Julia kom och mitt välstädade rum blev till en bomb


Torsdag 29/12
Jag och Julia åkte till stan och jag fick tag på nyårsklänning och örhängen!

så såg dom ut!
Efter det var vi hos Elin och myste!

Fredag 30/12
Såg New Years Eve på bio för att få lite nyårskänsla!

jättemysig film faktiskt! fich mig att verkligen vilja fira nyår i NY någon gång i livet! Massa kändisar med!

Resten av lovet får ni imorgon!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0