rådjursdrama


När jag åt frukost förut kollade jag ut genom fönstet och fick syn på ett rådjurskid som hade hamnat i kaninhagen. Jag gick (med kameran) ut för att öppna grinden och hjälpa den ut men den fick såklart panik och slängde sig in i staketet flera gånger. Den skrek jättehögt, aldrig hört värre typ och då kom mamman springande, och hon jagade mig in i huset!! Jag sprang och hon sprang efter haha. Tillslut kom ungen ut ur hagen och jag vågade smyga mig ut för att fota lite mer.


Jag kunde ha klappat den, så nära var jag!








Canon EOS 350D + Canon zoom EF-S 55-250mm

Himla coola djur tycker jag!!

pusss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åååh vilka fina bilder, avundsjuk nu :(

2012-06-28 @ 15:33:49
URL: http://photologicaly.blogg.se/
Postat av: ida

du ska då alltid vara i en massa djurdraman!!

2012-07-03 @ 23:26:22
URL: http://idaglenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0