ett mycket dåligt koncept


Idag har jag gjort ganska käcka saker. Vet inte om jag ha varit så käck, men jag har haft chansen iaf.
Jag har hållit tal om kärlek, fast mitt handlade mer om mat.
Jag har klätt ut mig på ikea.
Jag har pysslat ihop ett eget fagottrör. Sög tyvärr men det kvitar ju.
Jag har ägnat en hel av kvällen i stallet, ridandes på en gosig häst.
Och nu analyserar jag skyltfönster.

Känner mig lite som en robot, vet inte om jag är nöjd eller missnöjd.



Sen har jag iofs fikat tre gånger och dessutom ätit pizza idag, det drar ner lite på käckheten, gött.

Utanför pizzerian såg jag och pappa en bil som gorde reklam för ett företag med sämsta namnet någonsin. Funderar på att skicka in detta till tjuvtittat..


Bad concept, sincerly(seriously)?!?!
Undrar vad folk tänker när dom döper ett företag så här. Bäst att inte satsa internationellt..

Ska bli klar med skyltfönsterskiten nu, hejdå

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0