hard to resist


I födelsedgspresent fick jag bland annat ett snyggt blått nagellack av Elin. Tyvärr var hon megastark när hon skruvade åt det, så ingen kunde öppna.
Jag provade med att hälla aceton i kanten, men det hjälpte inte det heller, så jag tog en nagelsax och klippte lite i nederkanten av locket. Plötsligt sa det smäll och hela handfatet var blått.
Glaset sprack hellre än att släppa plasten. Superkonstigt, funderar på om det blev nåt konstigt med trycket när det åkte flygplan(köpt i Tyskland).

Jag lyckades i alla fall få bort färgen från handfatet, och fick mina naglar målade innan det som var kvar i burken torkade.



Hard to resist heter färgen. Jag gillar den mycket, så det var synd att den gick sönder!

Nu ska jag söve!

possssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0