hemma från lilla London


Att sitta hemma i Skattkärr och göra ingenting är ganska tråkigt när man har varit i favoritstaden med favoritpersoner hela helgen. Någon gång ska jag också bo i Göteborg, sådeså.

Har tyvärr inte mer bilder än på lite mat såklart, så det är allt vad ni får se.

 
Köpte mat och betalade notan själv på riktig restaurang för första gången. Vuxenpoäng till mig.

Känns mest som att jag har ätit hela helgen, men jag har sett the Hungergames på bio och shoppat lite också.
Hur som helst har det varit väldigt trevligt!

Visar snart det jag köpte!

pusss

Kommentarer
Postat av: din favoritperson hehehe

saknar dig redan min gosisssssssssssssssssss

2012-05-22 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0