en konstig dag med ett konstigt ljus


Jag har nyss ätit frukost/lunch/fika bestående av havregrynsgröt och tårta hehe.

Tror inte min dag kommer bli så händelserik idag. Men det är så jag vill ha det nu.

Natten var superkonstig. Jag har inget minne alls av att jag somnade, och jag har infen aning om när. Jag hade inte borstat tänderna och sånt, och jag hade hårspännen kvar i håret och ingen pjamas.
Och två gånger under natten vaknade jag av att jag låg på häftstift som stack mig i ryggen.
I morse var jag supertrött och låg kvar till efter tolv även fast rummet var superljust då jag inte dragit för gardinen.

Hade egentligen tänkt att gå upp tidigt i morse och fota, men eftersom det senaste jag minns av kvällen är att jag satt upp i sängen och bloggade så hade jag självklart inte ställt alarm.

Vill gå ut och fota nu, men det är supertråkigt, grått väder, så jag får se hur det blir med det.
Ska nog fixa lite datorgrejer istället.



puss

Kommentarer
Postat av: sofia

låter som du har mycket att tänka på hur du somnade :D

2011-11-19 @ 19:23:36
URL: http://scenbloggen.com/sofiajahnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0