ps ps ds


Tja, jag tänkte visa lite hur viktig min kära vän photoshop är.
Och att ganska fula bilder kan bli snygga bara man redigerar rätt.


Orginalbild

Redigerad!

Det jag har gjort är beskurit, ändrat nivåer, lagt på lite skärpa och ändrat luminans och färgintensitet.

Här kommer en riktigt tråkig bild..

Orginalet

Det här är inget mäserverk direkt, men det är en okej bild om man jämför med hur den såg ut innan redigering.
Här har jag redigerat lite med än bilden med droppen. Jag har ändrat nivåer, lyster, färgjustering, lagt på värmande filter(85), mörkare i kanterna, skärpa och blur.


man kan rädda en misslyckad bild som denna..

Blev dock väldigt fult på grund av det höga ISO talet..

Så, nu ska jag sova, natinatt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0